سقف زندگی یکی کف ، زندگی دیگری ست
دنیا به طور شگفت آوری شبیه یک آپارتمان است
سقف آرزوهای یکی ، کف آرزوهای دیگری ست!
چارلی چابین میگه:
آدم خوبی باش
ولی وقتت رو برای اثباتش به دیگران تلف نکن....
همیشه آنچه که در مورد من میدانی باور کن...
نه آنچه که پشت سر من شنیده ای...
من همانم که دیده ای نه آن که شنیده ای!!
اولین عشق من ، مدیرم بود...ما را در سایت اولین عشق من ، مدیرم بود دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 101 تاريخ: جمعه 21 مهر 1396 ساعت: 0:57
بوی بهشت می شِنوم از صدای تو
نازکتر از گل است، گلِ گونه های تو
ای در طنین نبض تو آهنگ قلب من
ای بوی هرچه گل، نفس آشنای تو
ای صورت تو آیه و آیینۀ خدا
حقا که هیچ نقص ندارد خدای تو
صد کهکشانْ ستاره و هفت آسمانْ حریر
آورده ام که فرش کنم زیرپای تو
چیزی عزیز تر ز تمام دلم نبود
ای پارۀ دلم٬که بریزم به پای تو
امروز تکیهگاه تو آغوش گرم من
فردا عصای خستگی ام شانه های تو
در خاک هم دلم به هوای تو می تپد
چیزی کم از بهشت ندارد هوای تو...
ما را در سایت اولین عشق من ، مدیرم بود دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 110 تاريخ: شنبه 15 مهر 1396 ساعت: 14:59
ما را در سایت اولین عشق من ، مدیرم بود دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 107 تاريخ: شنبه 15 مهر 1396 ساعت: 14:59
گفتی نترس تا که به دریا دلی زنیم
گفتی و سالهاست که رودم ولی تو نه!
با من کدام حادثه را بوده ای که من _
از اتفاقِ عشق کبودم ولی تو نه!
از باغبان گذشتم و تنها برای تو
با ترس و لرز سیب ربودم ولی تو نه!
عید آمد و به حرمت دیدارِ عاشقان
از آینه غبار زدودم ولی تو نه!
دوش عطر محرمانه یمان دست باد بود
من راز دار عشق تو بودم ولی تو نه!
ما را در سایت اولین عشق من ، مدیرم بود دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 121 تاريخ: دوشنبه 10 مهر 1396 ساعت: 10:44
عذر خواهی بدرد
اونی میخوره که
تو خیابون بهش میخوری
نه واسه اونی
که قلبش میشکونی.......
اولین عشق من ، مدیرم بود...ما را در سایت اولین عشق من ، مدیرم بود دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 108 تاريخ: دوشنبه 10 مهر 1396 ساعت: 10:44

اولین عشق من ، مدیرم بود...ما را در سایت اولین عشق من ، مدیرم بود دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 117 تاريخ: دوشنبه 10 مهر 1396 ساعت: 10:44

اولین عشق من ، مدیرم بود...ما را در سایت اولین عشق من ، مدیرم بود دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 123 تاريخ: دوشنبه 10 مهر 1396 ساعت: 10:44

دل اگر نذر حسین است
خریدن دارد!
اشک اگر مال حسین است
که ریختن دارد!
همه ی عالم و آدم به فدایت ارباب
غم ارباب به دلها
چه کشیدن دارد!

ما را در سایت اولین عشق من ، مدیرم بود دنبال میکنید
برچسب: یااباعبدالله, نویسنده: بازدید: 108 تاريخ: دوشنبه 10 مهر 1396 ساعت: 10:44